close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה הסיכוי שלך לזכות בלוטו?

מערכת שורשא אדר, תשעג11/02/2013

הסיכויים לזכות בלוטו דומים לסיכוי לנעוץ סיכה ישירות בנמלה מסויימת במגרש כדורגל שלם. מאמר על הסיכויים שלך.

תגיות:

"סיכוי", במילים פשוטות הוא המונח שבו משתמשים כדי לתאר את מזלו של מהמר להצליח ולזכות בהימור שלו. בהימורים, הסיכוי הוא ההזדמנות של המהמר (או השחקן) לזכות, והסיכויים הם תמיד כנגד האדם המהמר.

בכל משחקי ההימורים, רוב הסיכויים פועלים בעצם כנגד המהמרים. המשמעות היא שמובטח לכם כי לאורך זמן ומבחינה מתמטית, מפעיל ההימורים (כמו הקזינו או הלוטו) "יזכה" תמיד באופן מוחלט. שימו לב: על כל מיליונר שנוצר בעקביות זכייה בלוטו, יש מיליונים אחרים שאיבדו את כספם! זאת ועוד, ככל שאתם מהמרים כך סביר יותר להניח שתפסידו.

לאנשים רבים שמפתחים בעיות שקשורות בהימורים שלהם, יש אמונה מוטעית אך חזקה מאד, שהם מסוגלים "לנצח את המערכת", בעוד שאנשים אחרים עלולים לא להבין שהסיכויים הם פשוט נגדם ושבמשך הזמן הם יפסידו כסף, והרבה.

מומחים מציינים כי הסיכויים לזכות בלוטו הם בערך 1 ל-14 מיליון. לעומת זאת, לאדם יש סיכוי של 1 ל-3 מיליון לראות עב"מ בשמיים. כלומר, זו סבירות של פי כמה יותר מאשר הסבירות לזכות בפרס הגדול בלוטו. דוגמה נוספת, יש יותר סיכוי למות ממחלה שקשורה באכילת בשר (1 ל-1 מיליון), מאשר לזכות בלוטו. כלומר סבירות של פי 14 מאשר לזכות בפרס הנכסף.

דמיינו שאתם עומדים מכוסי עיניים במגרש כדורגל ומחזיקים ביד בסיכה. חבר שלכם משחרר נמלה במגרש. כעת, הסיכוי שלכם לנעוץ את הסיכה בנמלה הוא 1 ל-14 מיליון. זהו אותו סיכוי שיש לכם לזכות בלוטו.

יש שמשווים את הסיכוי לזכות בלוטו לסיכוי לנסות להגיע לגברת פלונית שמתגוררת באונטריו קנדה. אם תנסו להגיע אליה על ידי חיוג אקראי של מספר טלפון אחד מתוך 12.5 מיליון מספרי טלפון באונטריו, מהו הסיכוי שתצליחו לקלוע למספר הטלפון שלה? ובכן, הסיכויים ליצירת קשר עם אותה פלונית באונטריו טובים כמו הסיכויים שלכם לזכות בלוטו.

למרות כל זאת, יש אנשים שמאמינים שהם יכולים לנצח את השיטה ולהצליח להגביר את הסיכויים לזכות במשחקי המזל השונים בארץ (לוטו, ווינר, טוטו, צ'אנס). למשל, באתר סמארט מציעים לכם לשפר את הסיכויים שלכם לזכות במשחקי מזל אלה באמצעות שיטות מיוחדות שנעזרות בטכניקות סטטיסטיקות מתוחכמות ביותר שמתכננים מומחים בתחום.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה